دانلود بازی Blue Estate برای PC
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Blue Estate برای PC
نوشته شده در پنج شنبه 20 فروردين 1394
بازدید : 468
نویسنده : آرش حسین زاده




 

فروش ویژه مودم سیار دارای وای فای - 3G Modem WIFI


مودم سیار دارای وای فای. اینترنت پر سرعت را با خود حمل کنید! دیگر در اتومبیل هم اینترنت پر سرعت دارید. با 6 ماه گارانتی تعویض.
جدیدترین مودم سیار همراه با برند معتبر Qualcomm با قابليت پشتيباني از سه تکنولوژي GPRS ، EDGE و 3G با سرعتي فراتر از Dial up و Wimax و ADSL نه تنها قابلیت استفاده به صورت مودم 3G را داراست بلکه به راحتی امکان استفاده مخاطب از اینترنت را بر بستر وایرلس می دهد، تنها کافیست سیم کارت خود را داخل مودم قرار دهید و مودم را در هر جایی که پورت USB دارد مانند ظبط اتومبیل، تلویزیون، کامپیوتر، لپ تاپ یا ... وصل کنید و از اینترنت پر سرعت سیم کارت خود توسط WIFI استفاده کنید. این مودم قابلیت اتصال 5 الی 8 کاربر همزمان را توسط WIFI دارد و همچنین با تمامی سیم کارت های 3G از قبیل همراه اول، ایرانسل و رایتل سازگار می باشد.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 134000 تومان

 


فروش ویژه دوربین مینی نانو - Nano Mini Camera

 


دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربین دنیا تنها با 14 گرم وزن. با قابلیتهای باور نکردنی. برای اولین بار در ایران ...
دوربین مینی نانو کوچک ترین و سبک ترین دوربینی می باشد که تا به حال تولید شده است. این دوربین با توجه به اندازه و وزن بسیار کم خود قابلیت های باور نکردنی را از جمله عکاسی، فیلم برداری،ضبط صدا، فیلمبرداری خودکار (تشخیص حرکت) و وبکم دارد. دوربین نانو توانايي عكس برداري در ابعاد 2048 در 1536 پيكسل و فيلم برداري 1280 در 960 پيكسل با 30 فريم در ثانيه را دارد.
اين مدل مجهز به باتري داخلي قابل شارژ از نوع ليتيوم پليمر ميباشد. با هر بار شارژ حدود 1.5 تا 2 ساعت ضبط فيلم انجام ميگيرد و مدت ضبط صدا يا حالت روشن به چندين ساعت ميرسد. اصلي ترين ويژگي اين مدل، كوچكي خارج از تصور آن است كه با باز كردن بسته بندي جلب توجه مي كند. ابعاد اين دوربين كوچكتر از يك قوطي كبريت است و با وزن 14 گرمي براي تصويربرداري تفريحي، ورزشي و ... به راحتي قابل حمل است.
» برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید ...


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

قیمت: 94000 تومان



دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV


 

از 20 اسفند تا 20 فروردین قرعه کشی عیدانه IrangateTV
با دانلود این سرویس، شرکت در این طرح و خرید کد فعالسازی و یا معرفی آن به دیگران شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی افزایش دهید.

امکانات رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت:
- هیچ یک از برنامه های نوروز را از دست ندهید، IrangateTV با آرشیو همه فیلم های و سریال های نوروزی همراه شماست.
- به همراه ماهیانه 100 عنوان از برترین و جذاب ترین فیلم های ایرانی و خارجی و انیمیشن های دیدنی و زیبای کودک و نوجوان.




 

دانلود بازی Blue Estate برای PC

425 بازدید

 این بازی جذاب بر اساس Comic های آقای Viktor Kalvachev ساخته شده است و داستان و گیم پلی بازی بر اساس تمام روایت های این کامیک اتفاق می افتد. داستان بازی حول فردی به نام Tony Luciano میچرخد. او یک فرد خشن، جنگجو، دیوانه و بی باک است. او جزو خانواده ی رئیس کل مافیای ایتالیا با نام LA میباشد و همچنین در گروه کلارنس نیز عضو بوده. همچنین او در نیرهای دریایی نیز کار میکرده و این نشان دهنده از یک فرد باهوش و زرنگ میباشد. در روزی یکی از بهترین رقصنده های شخصیت بازی که Popz نام داشت، توسط دشمنان شما دزدیده میشود و به مرگ محکوم میشود. حال شما باید با نفوذ به این باند و سپس از داخل خراب کردن آن ها یکی از بهترین دوستان خود را نجات دهید.

Blue Estate PC-CODEX

 

Blue Estate pc cover دانلود بازی Blue Estate برای PC

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (not recommended for Intel HD Graphics cards)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7, 8 or 8.1
Processor: Dual Core 3.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: ATI or NVidia card w/ 1024 MB RAM (NVIDIA GeForce GTX 260 or ATI HD 4890)
DirectX: Version 9.0
Hard Drive: 3 GB available space

 

تصاویری از محیط بازی:

Blue Estate screenshots 01 small دانلود بازی Blue Estate برای PC Blue Estate screenshots 02 small دانلود بازی Blue Estate برای PC

Blue Estate screenshots 03 small دانلود بازی Blue Estate برای PC Blue Estate screenshots 04 small دانلود بازی Blue Estate برای PC

 

source دانلود بازی Blue Estate برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

caution دانلود بازی Blue Estate برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download دانلود بازی Blue Estate برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Blue Estate, دانلود از سرور ایران Blue Estate CODEX, دانلود بازی Blue Estate, دانلود بازی اکشن 2015, دانلود رایگانBlue Estate CODEX, دانلود مستقیم Blue Estate, دانلود مستقیم بازی اکشن جدید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: