دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne
نوشته شده در یک شنبه 16 دی 1393
بازدید : 453
نویسنده : آرش حسین زاده

 

monument builders cologne 2 دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne

توضیحات: بازی سازندگان Monument Builders Cologne یک بازی در سبک مدیریتی می باشد که اخیرا ساخته شده است. بازی سازندگان Monument Builders Cologne توسط شرکت Microids طراحی شده است و مربوط به ساختن اثر تاریخی می باشد. این بار به شهر تاریخی Cologne واقع در کشور آلمان سفر می کنید تا در دوران قرون وسطی، شرایط نامناسب را از بین ببرید و همه چیز را برای زندگی مردم و ساکنان آماده سازید. در ابتدای بازی Monument Builders Cologne با اوضاع نه چندان مناسب روبرو می شوید و کارتان را باید از سفر شروع کنید. چون اکثریت ساکنین شهر از این منطقه به جای دیگری سکونت کرده اند و شهر از رونق قدیم افتاده است. برای شروع کارتان، ساختمان های اقتصادی را به راه بیاندازید و افرادی را استخدام کنید تا اشتغالزایی داشته باشید. زیرا در صورتی که مردم از مشکل بیکاری و بی پولی رنج ببرند، میزان رضایتشان پایین خواهد آمد و تصمیم به مهاجرت می گیرند. امید است از این بازی زیبا لذتببرید…

 

Monument Builders Cologne screen دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne
برای ساخت و ایجاد ساختمان و هر چیز مشابه به آن، نیاز به منابعی همچون چوب و طلا خواهید داشت. پس معادن را در Monument Builders Cologne به راه بیاندازید و انبارهایتان را انباشته از منابع کنید تا در آینده دچار مشکل خاصی نشوید. وضعیت راه های درون شهر هم بسیار آشفته است و این مشکل باعث شده تا سرعت رفت و آمد کندتر شود. البته قبل از رفع تمامی این اشکالات، جیره غذایی مردم در اولویت اول قرار دارد. پس دامپروری و کشاورزی را در قسمت های نزدیک شهر دایر کنید تا مواد اولیه برای پخت و پز نان و سایر غذاها به دست بیایند. توجه داشته باشید که تعداد کارگران در بازی Monument Builders Cologne محدود هستند، پس از آن ها در جاهای ضروری استفاده کتید تا شهر به حالت عادی برگردد و زندگی در آن امکان پذیر باشد. لازم به ذکر است که گرافیک این نسخه از بازی سازندگان نسبت به قبل پیشرفت چشم گیری داشته و گیم پلی آن روان تر شده است.

Monument Builders 9 Cologne02 دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne

 

اطلاعات دانلود
دانلود با لینک مستقیم | حجم فایل : 175 مگابایت
دانلود فایل در یک بخش
رمز فایل فشرده
رمز کلیه فایلهای فشرده در سایت ارم دانلود :
www.eramdownload.com

دقت کنید همه ی حروف کوچک وارد شوند



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , استراتژیک , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی سازندگان Monument Builders Cologne ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: