دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 437
نویسنده : آرش حسین زاده

 نام ورژن بازسازی شده ای از بازی بال های پرواز برای PC در سبک شبیه ساز هواپیما میباشد که Cinemaware آن را بر روی استیم منتشر کرده است. حال و هوای جنگ جهانی اول در این بازی به تصویر کشیده شده است و هدایت یکی از هواپیما های جنگنده بر عهده تان قرار داده می شود. شرایط نامناسبی در کشور حاکم است و باید آن را به نفع خودتان تغییر بدهید.

دانلود Wings Remastered - بازی بال های پرواز

در آسمان های بازی Wings Remastered به پرواز در آیید و هر دشمنی را که مشاهده کردید، به سمت او شلیک کنید. ماموریت های متعددی علاوه بر چنین وظایف ساده بر دوشتان گذاشته خواهد شد، پس در کم ترین مدت زمان ممکن باید مهارت خوبی به دست بیاورید. از جمله این ماموریت ها می توان به خنثی سازی بمب های انتحاری و شکستن خطوط هوایی دشمن اشاره کرد، پس نیاز به دقت و سرعت عمل زیادی خواهید داشت.

 

فرمانده نظامی در ابتدای بازی بال های پرواز، مشکلات موجود را به شما توضیح می دهد و راه حل هایی را نیز برای رفع این مشکلات پیشنهاد می کند. از این گفته ها در Wings Remastered بهره ببرید و روش مناسبی را برای از میان برداشتن دشمنان برگزینید تا به یکی از خلبان های ارشد در کشور تبدیل شوید. عبور از کنار بالن های غول پیکر و تیر اندازی به سمت آنان، جزو سخت ترین مراحلیست که تجربه خواهید کرد. برای گذر از چنین مرحله هایی نیاز به Upgrade اجزای داخلی هواپیمای جنگیتان دارید. بودجه کمی در ابتدا برای این کار در اختیارتان قرار داده می شود ولی اگر بتوانید در ماموریت ها به خوبی ظاهر شوید و موفقیت های متداولی کسب کنید، این بودجه به میزان چشم گیری افزایش خواهد یافت. لازم به ذکر است که کیفیت تصاویر بازی Wings Remastered به صورت Full HD درآمده و با جزئیات کامل ارائه می شود.

حجم فایل : 389.03 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

جستجوهای ورودی:

بازی های تفنگی اندروید+ دانلود بازی کم حج کامپیوتری اکشن+ دانلود بازی های سبک تفنگی برای کامپیوتر+ دانلود بازی های شبیه ساز اندروید+ دانلود بازی شبیه سازی+ دانلود بازی رزمی برای کامپیوتر+ دانلودبازی های اکشن جهان+ دانلد بازی ماشینی شبیه ساز برای کامپیوتر+ داناودرایگان بازی قشنگ+ بازیها اکشین+

Ilivid


:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , اکشن , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Wings Remastered – بازی بال های پرواز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: