دانلود بازی Need for Speed Shift برای psp
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود بازی Need for Speed Shift برای psp
نوشته شده در پنج شنبه 23 مرداد 1393
بازدید : 2534
نویسنده : آرش حسین زاده

سزدهیمن عنوان از سری بازی های Need for Speed محسوب میشود که نقطه عطفی در میان نسخه های اخیر بازی هم تلقی میشود . این بازی با انتشار بر روی ۱۰ پلتفرم مختلف توانست فروشی معادل ۴ میلیون نسخه را به ثبت برساند، این پست به نسخه psp این بازی اختصاص دارد ، سازنده این بازی برای کنسول psp کمپانی EA Bright Light است و Electronic Arts هم بازی را منتشر کرده. گیم پلی و گرافیک خوب بازی در کنار ماشین های لایسنس دار و رسمی تجربه خوبی را از یک بازی اتومبیل رانی بر روی کنسول دستی سونی فراهم خواهد کرد ، در ادامه لینک دانلود و

سزدهیمن عنوان از سری بازی های Need for Speed محسوب میشود که نقطه عطفی در میان نسخه های اخیر بازی هم تلقی میشود . این بازی با انتشار بر روی ۱۰ پلتفرم مختلف توانست فروشی معادل ۴ میلیون نسخه را به ثبت برساند، این پست به نسخه psp این بازی اختصاص دارد ، سازنده این بازی برای کنسول psp کمپانی EA Bright Light است و Electronic Arts هم بازی را منتشر کرده. گیم پلی و گرافیک خوب بازی در کنار ماشین های لایسنس دار و رسمی تجربه خوبی را از یک بازی اتومبیل رانی بر روی کنسول دستی سونی فراهم خواهد کرد ، در ادامه لینک دانلود و تصاویر بازی قابل مشاهده است.

boxshot uk large26 دانلود بازی Need for Speed Shift برای psp

 

 

 

تصاویر بازی قابل مشاهده است.

 

دانلود بازی Need for Speed Shift برای psp

developer:EA| publisher:EA| genre:Racing| release date: 2009

حجم: ۶۵۰ مگابایت | ریجین USA

 

 لینک مستقیم |  لینک مستقیم ۲

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کنسول , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Need for Speed Shift برای psp ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: