دانلود Sail Simulator – بازی شبیه ساز قایق بادبانی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود Sail Simulator – بازی شبیه ساز قایق بادبانی
نوشته شده در سه شنبه 18 شهريور 1393
بازدید : 382
نویسنده : آرش حسین زاده

 از بازی های طراحی شده توسط کمپانی Iceberg Interactive در سبک شبیه ساز یا همان Simulation برای PC است و در سال 2010 به انتشار رسیده است. یکی از قایق های بادبانی مورد نظرتان در بازی را که قیمت مناسبی هم دارد، خریداری کنید تا اولین تجربه گشت و گذار در اقیانوس دنیای مجازی را کسب کنید. شاید کار ساده ای به نظر برسد ولی موانع و مشکلات زیادی منتظرتان هستند.

Sail Simulator دانلود Sail Simulator   بازی شبیه ساز قایق بادبانی

مکانی را در بازی Sail Simulator برای سفر چند روزه انتخاب کنید و برای ماجراجویی یا اکتشاف به آن محل بروید تا درآمدی از این راه هم نسیبتان شود. البته این موارد، تنها سرگرمی هایی نیستند که در طول بازی خواهید داشت. بلکه می توانید در مسابقات جهانی قایق رانی که Watersportverbond نام دارد، شرکت کنید و جوایز ارزشمندی را به مجموعه تان اضافه کنید. قبل از ورود به چنین مسابقاتی باید مهارت کافی در هدایت قایقتان داشته باشید.

 

علاوه بر تمامی ویژگی های که ذکر شد، بخش Offline و هم چنین Online برای این عنوان در نظر گرفته شده است. در بخش آفلاین یا بدون نیاز به اینترنت Sail Simulator می توانید به سرزمین های مختلفی سفر کنید و همانند دنیای واقعی، کار ها و ماموریت هایتان را به انجام برسانید. ولی در بخش آنلاین یا Multiplayer، امکان مسابقه دادن با سایر کاربران در سرتاسر جهان وجود دارد. برای این بخش از بازی باید وارد یکی از سرور های اینترنتی شوید و نقشه مورد نظرتان را با دیگر بازیکنان برگزینید. هر فردی که بتواند در این مسابقات مقامی کسب کند، امتیاز خوبی به او تعلق می گیرد. تنوع قایق ها در فروشگاه بازی Sail Simulator به حدیست که نزدیک یک ماه فقط باید امتیاز جمع کنید تا بتوانید همه آن ها را بخرید. پس از این که قایقی را تهیه کردید، امکان شخصی سازی و Upgrade بخش های مختلف آن برای بازیکنان وجود دارد.

حجم فایل : 358.08 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , ماجرایی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Sail Simulator – بازی شبیه ساز قایق بادبانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: