دانلود A Sirius Game – بازی نبرد دریایی
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




دانلود A Sirius Game – بازی نبرد دریایی
نوشته شده در دو شنبه 3 شهريور 1393
بازدید : 513
نویسنده : آرش حسین زاده

 از جمله بازی های ساخته شده در سبک RPG یا همان نقش آفرینی برای کامپیوتر است و در سال 2010 به دست شرکت Phantasm Games Studio عرضه شده است. داستان بازی مربوط به شخصیتی به نام Sirius می شود که سال ها پیش، پدرش او را از خانه بیرون کرده است، چون اخلاق و رفتار بدی داشته و همگی از دستش شکایت می کردند.

A Sirius Game دانلود A Sirius Game   بازی نبرد دریایی

حال این پسر بزرگ شده و برای انتقام در بازی A Sirius Game بازگشته است تا دهکده را به تصاحب خودش در آورد و بر همه حکمرانی کند. از راه های آبی و به کمک دزدان دریایی، نقشه های حمله را بکشید تا افرادی که سال ها پیش باعث ناراحتی شما شده اند، از بین بروند و درسی برای سایر ساکنین باشد! کشتیتان را برای نبر هایی سخت آماده سازید و تمامی تجهیزات نظامی کلاسیک را در آن جای دهید تا در مواقع ضروری استفاده کنید.

 

در طول این بازی به جای شخصیت بد ایفای نقش می کنید که این موضوع باعث جذابیت هر چه بیشتر خواهد شد و تنوع را به خوبی حس خواهید کرد. آیتم ها و غنائمی را که در جنگ های A Sirius Game به دست می آورید، از طریق بازار به سکه تبدیل کنید یا آن ها را با اجناس دیگری معاوضه کنید. هر جنسی که بیشتر مورد نیازتان باشد، طبیعتا قیمت بالاتری خواهید داشت. پس تمامی تلاشتان را بکنید تا غنیمت های جنگی زیادی را از درگیری های دریایی نسیبتان شود. بعد از این که راهی برای رسیدن به خانه قدیمیتان پیدا کردید و با پدرتان مواجه شدید، نحوه انتقام گرفتن بر عهده خودتان می باشد. حال دوست دارید در بد ترین شرایط او را تنبیه کنید یا با او کاری نداشته باشید. خلاقیت به خوبی در تک تک مراحل بازی A Sirius Game موج می زند و در کنار گیم پلی عالی، یک عنوان قابل قبول را برای کاربران به ارمغان می آورد.

حجم فایل : 71.48 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده

 



:: موضوعات مرتبط: بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود A Sirius Game – بازی نبرد دریایی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: