پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.

:::::..دانلود تاپ..:::::




بازدید : 527
نویسنده : آرش حسین زاده

در این بازی شما با دانلود Last Empire War Z باید از امپرانوری عظیم خودتان محافظت نمایید و بتوانید با ارزش زامبی ها مبارزه نمایید. سرقت منابع به گونه ای می باشد که شما باید در آخرین امپراتوری آنها را برقرار نمایید و بتوانید استراتژی های مناسبی را ایجاد نمایید تا قلعه در برار جنگ های مداوم بتواند مقاومت خوبی را از خودش داشته باشد. ارتش بزرگی از زامبی شما را انتظار می کشد تا به سمت آنها حمله ور شده و مردم شهر را از کشت و کشتارهای خونین نجات دهید. شما باید قوی ترین هیروهای تاریخ را در کنار خودتان داشته باشید تا بتوانید روند پیروزی بر زامبی ها را مدیریت کرده و به خوبی و در دوره های زمانی طولانی این جنگ را ادامه داده و در نهایت پیروز شوید. هر پیروزی برای اینکه ایجاد شود باید با افزایش ارتش همراه بوده و آینده نگری خوبی را در شما شکل دهد. آینده نگری که می تواند به افزایش سلاح ها و سربازان منجر شود.
با دانلود Last Empire War Z کاربران می توانند در رویدادهای خاص بازی نیز شرکت کرده و محافظت از اپراتوری های دیگر ایالت ها را در برنامه خودشان داشته باشند. از سراسر جهان زامبی ها به سمت شما سرازیر شده و شما باید بتواند نیروهای خودتان را برای دفاع از قلمرو در گرافیکی عالی جمع آوری نمایید. گرافیک و گیم پلی بازی باعث می شود شما بتوانید ساعت ها سرگرم بازی بوده و ارتش خودتان را برای کسب پیروزی های مختلف قوی تر و رشد نماید. دفاع زامبی ها نیز دارای استراتژی های مختلفی می باشد که باعث می شود هر بار سخت تر شده و کاربر برای پیروزی از خلاقیت های زیاد برای پیروزی خودش استفاده نمایید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Last Empire War Z از لینک مستقیم و رایگان سایت دانلودها استفاده نمایند.

کاور-Last-Empire-War-Z


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Last Empire War Z, دانلود Last Empire War Z برای اندروید, دانلود بازی Last Empire War Z, دانلود بازی استراتژیک اندروید, دانلود بازی اندروید, دانلود نسخه جدید Last Empire War Z ,



بازدید : 866
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی True Skate یکی از بهترین تجربه‌های اسکیت‌سواری با استفاده از صفحه‌ی لمسی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این بازی که سازندگانش معتقد هستند همه‌ی قواعد اسکیت‌سواری در واقعیت در آن لحاظ شده است به‌این گونه است که شما با حرکات انگشتان خود روی صفحه اسکیت را هدایت می‌کنید و حرکات متفاوتی را انجام می‌دهید. فرض کنید دو انگشت شما در نقش پاهایتان روی اسکیت قرار داده می‌شوند و حالا باید همان کارهایی که در واقعیت با پاهایتان برای کنترل اسکیت انجام می‌دادید را در اینجا پیاده‌سازی کنید! هرچه بتوانید حرکات نمایشی بهتری از خود نشان دهید در نهایت امتیاز بالاتری نصیبتان خواهد شد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

True%20Skate%201.3 بازی اسکیت سواری True Skate v1.3.14 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 878
نویسنده : آرش حسین زاده

این بازی قواعد مخصوص به خودش را دارد. شما در این بازی می بایستی در مقابل گروه انبوهی از دشمنان قرار گرفته و با به اجرا درآورد ترفند های مختلف زامبی ها را نابود سازید. این بازی به صورت کاملا جدید و در سبکی نوین ارائه شده است به طوری که میتوان سلاح های بازی را ارتقا داده و همچنین با استفاده از ترفندهای مختلف از چنگ زامبی ها گریخت. هم اکنون می توانید بازی زیبای Zombie Road Trip را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Zombie Road Trip v1.1.3 Apk + Mod

 

Zombie Road Trip Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج سفر به جاده زامبی ها Zombie Road Trip v1.1.3 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip, دانلود بازی Zombie Road Trip اندروید, دانلود بازی Zombie Road Trip برای اندروید, دانلود بازی اکشن اندروید, دانلود بازی اکشن برای اندروید, دانلود بازی جدید برای اندروید, دانلود رایگان بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه مود بازی Zombie Road Trip, دانلود نسخه پول بی نهایت بازی Zombie Road Trip ,



بازدید : 814
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی زیبای می باشد که شما در آن به کنترل توپ در شرایط سخت پرداخته و یک بازی سرشار از هیجان را سپری می کنید. این بازی در سبکی جدید ارائه می شود به طوری که شما در این بازی باید علاوه بر فوتبال در مقابل حمله ورهای مختلف که از همه جا حمله ور شده اند دفاع کرده و در مقابل اژدها ها و موجودات دیگری که در صدد نابودی شما هستند دوام بیاورید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Head Soccer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Head Soccer v3.4.9.2 Apk + Mod + Data

 

Head Soccer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و زیبای فوتبال Head Soccer v3.4.9.2 برای اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 924
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید

Clash of Clans 7.156.1 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید - Clash of Clans 7.156.1 Android

 

 

نسخه جدید بازی کلش آف کلنز برای اندروید منتشر شد! (تاریخ انتشار: 1394.04.10)

 

بدون شک بازی کلش آف کلنز (Clash of Clans) در حال حاضر محبوب ترین بازی آنلاین موبایل در بین کاربران ایرانی (و حتی در سطح جهانی) است. با نگاهی به آمار دانلود بازی ها در مارکت های معتبر اندروید (از جمله Google Play) به سادگی میتوان به محبوبیت این بازی پی برد.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , کلش اف کلنز (cfc) , آموزش حمله , آموزش دفاع , آموزش کسب منابع , ترفند ها , حاشیه ها , ,



بازدید : 721
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی مدرن کمبت 5 (برای اندروید)

Modern Combat 5 Blackout 1.3.0 Android

 

 

بازی مدرن کمبت 5 (برای اندروید) - Modern Combat 5 Blackout 1.3.0 Android

 

 

به جرات میتوان Modern Combat 5 را گرافیکی ترین بازی اندروید نامید. این بازی گرافیک و گیم پلی فوق العاده عالی دارد.

 

سبک بازی مدرن کمبت 5 اول شخص است و در طول بازی شاهد تکنولوژی بسیار بالای تجهیزات جنگی خواهید بود.

 

گرافیک و سبک بازی را به راحتی میتوان با بازی های کامپیوتری مقایسه کرد و شاید شباهت های زیادی بین Modern Combat و Call of Duty پیدا کنید.

 

اگر به بازی های جنگی علاقه دارید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.


اگر موبایل یا تبلت اندرویدی دارید، در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از این بازی را مشاهده کرده و سپس آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 (آندروید – Android)
نوشته شده در چهار شنبه 20 خرداد 1394
بازدید : 427
نویسنده : آرش حسین زاده

جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 Android Game

| دانلود بازی جنگ های مدرن – War Inc: Nations Fury v1.122 برای موبایل آندروید با لینک مستقیم |

| دانلود فایل نصبی + دیتا بازی War Inc: Nations Fury |

| نسخه اندروید مورد نیاز: ۲.۳.۳ و بالاتر |

 

p

 

 

توضیحات بازی : War Inc: Nations Fury یک بازی پرطرفدار و گرافیکی در سبک بازی هایااستراتژیکی از استودیوی بازیسازی Mindstorm Studios مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و با بیش از ۱ میلیون بازیکن از سرار جهان از برترین و محبوب ترین بازی های استراتژی آنلاین به شمار می رود. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن می بایستی که مدیریت و رهبری نیروهایی قدرتمند را بر عهده بگیرید و با ساخت برج های قدرتمند از امپراطوری خود محافظت و از طرفی با ایجاد نیروی نظامی پیشرفته به دشمنان ک بازیکنان واقعی سراسر جهان هستند بتازید و همه ی ان ها را نیست و نابود کنید و به همه ثابت کنید که رئیس بازی فوق شما هستید! اگر دوست دارید یکی از بهترین و مدرن ترین بازی های استراتژی اندرویدی را تجربه کنید پس بازی War Inc – Modern World Combat را از دست ندهید و همین الان ساخت ارتشی از تک تیر اندازها، واکرها و … را بر عهده بگیرید و با شکست دادن دشمنان به جمع اوری امتیاز برای افزایش شکوه و جلال خود بپردازید!

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازدید : 379
نویسنده : آرش حسین زاده

۱۹۴۲ Pacific Front بازی جدید در سبک استراتژیک برای اندروید است . این بازی در جنگ جهانی دوم رخ میدهد و شما باید نیرو های زمینی ، هوایی و … را به سمت دشمن بفرستید و آن ها را نابود کنید البته فراموش نکنید که پیروزی بدون داشتن استراتژی قوی امکان پذیر نمیباشد ! ویژگی های این بازی انواع سلاح های مختلف ، امکان ارتقاء سلاح ها ، قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره ، گرافیک اچ دی و گیم پلی عالی و … میباشد . این بازی محصول استدیو HandyGames است و لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

1942 Pacific Front v1.1.3 بازی استراتژیک جنگی 1942 Pacific Front Premium v1.1.3 مخصوص اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید
نوشته شده در سه شنبه 19 خرداد 1394
بازدید : 369
نویسنده : آرش حسین زاده

امروز براتون یکی از متفاوت ترین بازی های اندروید رو قرار داده ایم . شعار بازی بسیار ساده است : ” آرام باشید و ارتباط دو رگ را با هم حفظ کنید . ” اما گیم پلی این بازی به همین سادگی ها نیست ! این بازی یکی از خلاقانه ترین بازی های عرضه شده در این زمینه ست و واقعا میتونه ساعت های زیادی شما رو سرگرم کند . گیم پلی مبتکرانه در عین سادگی ، موزیک زیبا و فریبنده ، گرافیک و طراحی چشم نواز ، همه و همه باعث دوچندان شدن لذت این بازی فوق العاده شده اند .Achievement ها مختلف بازی در گیم سنتر ، گیم پلی بی نقص و خلاقانه ، سازگاری کامل با گیم سنتر و رده بندی های مختلف ، از دیگر وِیژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Duet v3.2 بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,



بازی اتومبیل رانی Real Racing 3 v3.2.0 مخصوص اندروید
نوشته شده در سه شنبه 26 اسفند 1393
بازدید : 336
نویسنده : آرش حسین زاده

بدون شک بازی Real Racing یکی از محبوب‌ترین و بهترین بازی‌ها و تجربه‌های اتومبیل‌رانی در موبایل‌ها و تبلت‌ها است. این بازی که تا قبل از این دو نسخه‌ی پر سر و صدای دیگر نیز داشته که هر کدام در دوره‌ی خود از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار بودند حالا وارد نسخه‌ی سوم خود شده است! اکثر امکانات بازی را بدون پرداخت پول نیز می‌توانید استفاده کنید ولی طبیعتاً پیشرفتتان کند‌تر خواهد بود. این بازی طبق معمول نسخه‌های پیشین خود دارای گرافیک بسیار بالایی در نوع خود است و گیم‌پلی واقع‌گرایانه این بازی، آن را بیشتر شبیه به یک شبیه‌ساز رانندگی کرده است که همین به جذابیت‌های بازی می‌افزاید. در این بازی همه‌ی اتومبیل‌ها و حتی زمین‌های مسابقه نیز بر اساس واقعیت طراحی شده‌اند. از قابلیت‌های قابل توجه موجود در بازی امکان بازی آنلاین با دوستانتان با قابلیتی به نام Time Shift است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Real Racing 3 v3.2.0 بازی اتومبیل رانی Real Racing 3 v3.2.0 مخصوص اندروید

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: Real Racing 3 v3 , 2 , 0, Real Racing 3 v3 , 2 , 0 android, اتومبیل رانی, اتومبیل رانی android, بازی Real Racing 3 v3 , 2 , 0, بازی اتومبیل رانی, دانلود بازی Real Racing 3 v3 , 2 , 0, دانلود بازی Real Racing 3 v3 , 2 , 0 برای Android, دانلود بازی Real Racing 3 v3 , 2 , 0 برای اندروید, دانلود بازی اتومبیل رانی, دانلود بازی اتومبیل رانی برای Android, دانلود بازی اتومبیل رانی برای اندروید ,



جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2- آندروید
نوشته شده در یک شنبه 16 دی 1393
بازدید : 385
نویسنده : آرش حسین زاده

جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2

| دانلود بازی جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2 برای آندروید با لینک مستقیم |

 

جنون بوکس 2   Boxing Mania 2  آندروید

 

توضیحات بازی: مسابقات بوکس مانیا ۲ به شما یک تجربه بازی بوکس حرفه ای را به دست می آورید، در بازی بوکس مانیا مبارزات شما در پنچ صحنه مختلف از جمله رینگ بوکس، انبار لوکوموتیو، جزیره، خیابان ها، عابر پیاده و انبارهای مختلف انجام می شود که شما می توانید به سلیقه خودتان زمین های بازی را انتخاب کنید، همچنین در این بازی شما می توانید دوربین نمایش بازی را تنظیم کنید که تنظیمات دوربین به دو صورت انجام می شود TPV و FPV که شما می توانید نسبت به زمین بازی دوربین را تنظیم کنید بازی مسابقات بوکس مانیا ۲ در چهار سطح آسان، معمولی، سخت و کابوس انجام می شود، در این بازی شما می توانید نمایش بازیکن را تغییر دهید و بازیکن را به چهار طریق کارتونی، فیلم فدیمی، لومو، طرح روح تبدیل کنید، بازی مسابقات بوکس مانیا ۲ با گرافیک بسیار بالا و محیط کاملا سه بعدی طراحی شده است.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: جنون بوکس ۲ – Boxing Mania 2- آندروید ,



بازدید : 432
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید

F18 Carrier Landing II Pro 1.1 Android

 

 

 

 

بازی های شبیه سازی پرواز جزو محبوب ترین بازی های کامپیوتری هستند. در این بازی ها، کاربر با نحوه کنترل و پرواز با هواپیما (دقیقا مثل یک خلبان واقعی) آشنا میشود.

 

اگر شما هم به این مدل بازی ها علاقه دارید و موبایل تان اندرویدی است، در این مطلب یک بازی زیبا و مهیج در زمینه شبیه سازی پرواز داریم.

 

بازی F18 Carrier Landing یک بازی شبیه ساز برای پرواز و فرود با هواپیماهای جنگنده است.

 

تفاوت این بازی با سایر شبیه سازهای پرواز، تمرکز آن بر نحوه فرود هواپیما در مناطق مختلف است. شما در این بازی یاد میگیرید که چطور یک جنگنده F18 را در شرایط مختلف کنترل کنید تا به سلامت فرود بیاید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویر بیشتری از این بازی را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را دانلود کنید.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی شبیه ساز پرواز برای اندروید - F18 Carrier Landing II Pro 1 , 1 Android ,



ترفند های بازی کلش آف کلنز
نوشته شده در پنج شنبه 28 آذر 1393
بازدید : 242
نویسنده : آرش حسین زاده

ترفند های بازی کلش آف کلنز

ترفند های کلش آف کلنز

جامع ترین آموزش به دست آوردن هزاران الماس و سکه در بازی محبوب جنگ قبایل! اگر شما هم از افرادی هستید که این بازی محبوب را دارید این آموزش را از دست ندهید. با استفاده از این برنامه می توانید هزاران الماس و سکه را به صورت کاملا رایگان به دست آورید و در مدت کوتاهی پیشرفت های بسیاری داشته باشید!


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: ترفند های بازی کلش آف کلنز ,



بازدید : 526
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دیدن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

http://www.apktops.ir/wp-content/uploads/2014/03/root.png


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , نرم افزار اندروید , تم اندروید , ,
:: برچسب‌ها: روت گوشی"روت"روت اندروید با یک کلیک" ,



دانلود Major GUN – بازی اسلحه بزرگ اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 7 آبان 1393
بازدید : 672
نویسنده : آرش حسین زاده

 از بازی های اکشن و شوتر اول شخص جدیدیست که به تازگی توسط کمپانی byss mobile برای سیستم عامل اندروید بر روی Google Play انتشار یافته است. تروریست ها به سرزمینتان آمده اند تا حقوق تمامی مردم را ضایع کنند و بخش های مختلفی از آن را تحت سلطه خود در آورند. اسلحه ای به دست بگیرید و لباس مخصوص جنگیتان را به تن کنید تا با این اشرار مبارزه کنید.

دانلود Major GUN - بازی اسلحه بزرگ اندروید

گروه کوچکی در ابتدای بازی Major GUN برای این کار، مامور شده اند و با کمی توجه و دقت می توانید آنان را به رگبار ببندید و جانشان را بگیرید. اما بعد از کشته شدن تعداد از دشمنان، موج عظیمی از این افراد از جهات مختلف به سمتتان حمله ور خواهند شد تا انتقام یارانشان را بگیرند. به همین زودی تسلیم نشوید، چون اسلحه ها و تجهیزات جنگی مناسبی در اختیار خواهید داشت و اگر آن ها را خریداری کنید، قادر به دفاع از سرزمینتان خواهید بود.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Major GUN – بازی اسلحه بزرگ اندروید ,



بازی جت اسکی Riptide GP2 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد
نوشته شده در پنج شنبه 27 شهريور 1393
بازدید : 402
نویسنده : آرش حسین زاده

با Riptide GP2 می توانید به مسابقات جت اسکی بپردازید. ! در این بازی بسیار هیجان انگیز، شما می توانید در مسابقات قهرمانی جت اسکی شرکت کنید. این بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و مسابقات آن در مکان هایی دیدنی و جالب انجام می شود. در این بازی ۹ جت اسکی وجود دارد که می توانید با کسب پاداش ها و دستاورد های مختلف در طی مراحل بازی، آنها را ارتقا دهید. تجربه ای جذاب، هیجان انگیز و حیرت آور را برای شما ترسیم می کند. این بازی قابلیت بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین را دارد و بسیار هیجان انگیز بوده و دارای گرافیک فوق العاده است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Riptide GP2 1.2 بازی جت اسکی Riptide GP2 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی جت اسکی Riptide GP2 1 , 2 – آیفون ، آیپد و آیپاد ,



دانلود بازی plant vs zombies 2 برای ویندوز
نوشته شده در یک شنبه 9 شهريور 1393
بازدید : 518
نویسنده : آرش حسین زاده



بازدید : 608
نویسنده : آرش حسین زاده

لایو والپیپر فیلم محبوب مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ را برای گوشی های آندروید آماده کرده ایم .بیش از ۲۰ تصویر زمینه زیبا و شگفت انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

 

Amazing Spider Man 2 Live WP لایو والپیپر مرد عنکبوتی شگفت انگیز Amazing Spider Man 2 Live WP 2.1

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: لایو والپیپر مرد عنکبوتی شگفت انگیز Amazing Spider-Man 2 Live WP 2 , 1 ,



بازدید : 14831
نویسنده : آرش حسین زاده

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

با توجه سلام:شما می توانید این برنامه را بدون محدودیت استفاده کنید این برنامه هیچ رمزی ندارد و با نسخه هایی که می توانید در وبسایت یا وبلاگ ها پیدا کنید فرق دارد بازدید کننده محترم در صورت خرابی لینک به ما گزارش دهید

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار hack tool clash of clans بدون مدت زمان امتحان کنید تا رمز دار نشده است ,



بازدید : 657
نویسنده : آرش حسین زاده

از رمز در امده از دستش نده

این برنامه فقط بر روی گوشی های روت شده قابل اجرا می باشد و باعث می شود تا برنامه ها و بازی هایی که نیازمند روت هستند را مدیریت کرده و اجازه دسترسی را به آن ها بدهید. این برنامه دارای تنظیمات پیکر بندی مختلفی می باشد، همچنین از ویژگی های جالب آن این است که امکان آنروت کردن موقت و کامل گوشی را به شما می دهد. کسانی که پس از روت کردن علاقه مند هستند آن را دوباره به حالت اولیه و یا برای مدتی به دلیل فرستادن به گارانتی آنروت کنند. اگر این برنامه را برروی گوشی خود دارید می توانید به نسخه جدید آپدیت کرده و از ویژگی های جدید آن نیز بهره مند گردید.

ویژگی ها:

دسترسی به کاربر برای ورود به سیستم عامل گوشی

دسترسی به کاربر برای مدیریت برنامه های نیازمند به روت

اطلاع رسانی در مورد برنامه ها

آنروت کردن کامل گوشی

دارای امنیت بسیار بالا

دانلود برنامه مدیریت گوشی های روت حرفه ای SuperSU Pro vSuperSU Pro v2.04 همراه کلید فعال ساز, ۳٫۶ out of 5 based on 21 ratings


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود برنامه مدیریت گوشی های روت حرفه ای SuperSU Pro vSuperSU Pro v2 , 04 همراه کلید فعال ساز ,



جدل بر روی سرعت 1.7
نوشته شده در شنبه 1 شهريور 1393
بازدید : 1103
نویسنده : آرش حسین زاده

یک بازی ماشین سواری, با سرعت و هیجان باور نکردنی!
سریعترین اتومبیل زندگیتان!! شما باید با مهارت رانندگیتان از دست پلیسهایی که به هر طریقی سعی در متوقف ساختن شما هستند بگریزید

جدل بر روی سرعت 1.7 screenshot


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: جدل بر روی سرعت 1 , 7 ,



بازدید : 1682
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی Dr. Driving برای اندروید

+ نسخه پول بی نهایت (هک شده)

 

Dr. Driving 1.29 یک بازی در سبک ماشین سواری برای سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به بازی های ماشین سواری علاقمند هستید به هیچ وجه بازی Dr. Driving را از دست ندهید. شما در این بازی نقش یک راننده حرفه ای را ایفا میکنید و باید تمام تلاش خود را بکنید تا ماموریت هایی که به شما سپرده میشود را به خوبی به پایان برسانید.

از جمله ماموریت های شما در بازی Dr Driving مسابقه یا رسیدن به مکانی در یک زمان معین میباشد. شما میتوانید با پشت سر گذاشتن این ماموریت های پول بدست آورید و به وسیله ی این پول های ماشین های بهتری خریداری کنید. بازی دکتر درایوینگ دارای گرافیک خوبی است. گیم پلی بازی هم بسیار جذاب کار شده. پس اگر از علاقه مندان به بازی ماشین سواری در شهر هستید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Dr , Driving 1 , 29 برای اندروید + پول بی نهایت ,



بازدید : 979
نویسنده : آرش حسین زاده

درخواست های بسیاری مبنی بر قرار دادن پول بی نهایت بازی Clash of Clans که یکی از برترین و محبوب ترین بازی های آنلاین در سراسر دنیا است و بین کاربران ایرانی بیشترین محبوبیت را دارد دریافت نموده ایم . اکنون در این پست قصد داریم به عنوان اولین وب سایت اندروید در سراسر دنیا آموزش ویدئویی و بسیار دقیقی برای ارتقا به نسخه مود شده یا همان پول بی نهایت این بازی در اختیار شما قرار دهیم.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: آموزش ویدئویی پول و تجهیزات بی نهایت بازی Clash of Clans + آخرین نسخه بازی ,



بازدید : 629
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی PES 2012 Pro Evolution Soccer محبوب ترین و پرطرفدار ترین بازی فوتبال برای کامپیوتر و موبایل است. این بازی فوتبال از سری بازهای دو نفره و با قابلیت مسابقه از طریق بلوتوث است. قابلیت هوش مصنوعی به بازیکنان قدرت تصمیم گیری می دهد. شما در این بازی می توانید تمام تیم های مطرح دنیا را انتخاب و با حریفان مسابقه دهید. نسخه جدید PES 2013 هنوز برای گوشی های آندروید ارائه نشده است. از مهمترین قابلیت های این بازی می توان به سرعت بالا، افزایش درگیری بازیکنان، همچنین لباس و چهره بازیکنان به واقعیت نزدیک تر شده. امیدواریم که دانلود آن مورد رضایت شما قرار بگیرد.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی فوتبال PES 2012 Pro Evolution Soccer برای آندروید+ فایل دیتا ,



دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 588
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar v4.1.0

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar v5.2.0 جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v5.1.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند .


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود آخرین نسخه نرم افزار بازار آندروید Bazar ,



فروت‌کرفت
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 1666
نویسنده : آرش حسین زاده
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: فروت‌کرفت ,



بازدید : 652
نویسنده : آرش حسین زاده

 

بازی ایرانی و فارسی، موتور سوار پرسرعت برای اندروید

 با شتاب سنج دیوایس اندروید خود به سرعت در بین ماشین ها حرکت خواهید کرد

با حرکت دادن گوشی موتور را کنترل کنید و با لمس صفحه سرعت را زیاد کنید این

طراح این بازی مهران سیستم (وبلاگ خودمون)


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی موتور سوار پرسرعت برای اندروید (فارسی و ایرانی) ,



دانلود بازی TehRun2 کلاه قرمزی برای اندروید
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1393
بازدید : 1055
نویسنده : آرش حسین زاده

TehRun2.jpg (300×450)

بازی”TehRun2 کلاه قرمزی ” آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد .

دانلود در ادامه مطلب


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی TehRun2 کلاه قرمزی برای اندروید ,



بازدید : 1035
نویسنده : آرش حسین زاده

دانلود بازی Plants vs Zombies 2 برای اندروید

دیتا + نسخه بی نهایت

 

Plants vs Zombies 2 v2.6.1 سرانجام نسخه دوم بازی Plants vs Zombies 2 گیاهان علیه زامبی ها برای سیستم عامل آندروید توسط شرکت معروف Popcap منتشر شد. بازی Plants Vs Zombies 2 شما را به سفر در زمان های گذشته و آینده و همچنین تجربه ی در مناطقی همچون غرب وحشی و مصر و عصر دزدان دریایی دعوت می کند. گیمرها در این عنوان همچنین قادر خواهند بود تا در بین بازی به خرید آیتم ها و اشیا مورد نیاز خود از Crazy Dave نیز بپردازند.شما باید در بازی گیاهان علیه زامبی ها 2 با قرار دادن گیاهان در جای مناسب از پیشروی و تجاوز زامبی ها جلو گیری کنید. سالم نگه داشتن باغ در بهترین حالت دفاعی در برابر گروه کثیری از زامبی ها از وظایف اصلی شما است که باید به خوبی آن را انجام دهید.

در بازی Plants vs Zombies 2 تغییرات چشمگیری داده شده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. یکی از این تغییرات مهم بازی بهبود گرافیک آن است که به صورت چشمیگری عالی شده است. یکی دیگر از جذابیت های بازی , وجود نقشه های جدید است که در هریک از این نقشه ها زامبی ها ظاهری متفاوت دارند. همچنین این بازی در 9 روز اول انتشار خود حدود 25 میلیون بار دانلود شده است که میتوان گفت این رقم بی سابقه و چشمگیر است . پس اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گیاهان در مقابل زامبی ها هستید


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود Plants vs , Zombies™ ۲ ۲٫۶٫۱ – بازی زامبی ها و گیاهان ۲ اندروید ,



مدیریت سایت!توجه
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1389
بازدید : 1084
نویسنده : آرش حسین زاده

سلام دوست عزیز از بازدید های شما متشکریم شما می توانید در ایمیل ما در خواست برنامه بازی و هر چه را که می خواهید بدهید شما می توانید با نظر دادن ویا بازدید رضایت خود را از سایت ما اعلام نمایید

باتشکر:مدیدریت سایت

چشمک


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , نرم افزار اینترنت , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کم حجم , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , ,



بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1.77 – اندروید
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 754
نویسنده : آرش حسین زاده

نام بازی استراتژیک جنگی زیبا، پر طرفدار، سرگرم کننده واعتیاد آوری می باشد که توسط گروه Team17 طراحی و توسعه داده شده است. در این نسخه از بازی تعدادی اسلحه جدید افزوده شده است که عملکرد بعضی از آن ها به صورت کاملا اساسی با اسلحه های پیشین تفاوت دارد. این بازی از سری بازی های ژانر استراتژیک می باشد، شما در برابر یک شخص دیگر کرمهایی قرار گرفته بصورت تصادفی در مکانهای مختلف روبرو خواهید شد. ماموریت شما استفاده از اسلحه های موجود خود برای پاکسازی تمامی کرمهای مخالف شما می باشد. بعضی از اسلحه ها، تفنگ، بمب، موشک و غیره می باشند. بازی کننده حتی میتواند تیمی از کرمها را مطابق سلیقه خود ایجاد نماید. در حالت بازی تک نفره، ماموریت های بصورت Campaign، آموزشی و به مبارزه طلبیدن (Challenge) وجود خواهند داشت که با کامل نمودن هر یک از آنها می توان موارد، مراحل، صفحات نقشه . صداهای جدیدی را بدست آورد یا به اصطلاح Unlock‌ نمود. با یکبار تجربه این بازی چنان شیفته آن خواهید شد که به این زودی ها از آن دست نخواهید کشید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Worms 3 1.77 بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1.77 – اندروید

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی استراتژیک کرم ها Worms 3 1 , 77 – اندروید ,



دانلود جوک سرا
نوشته شده در دو شنبه 27 مرداد 1393
بازدید : 4268
نویسنده : آرش حسین زاده
جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot جوک سرا screenshot

:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود جوک سرا ,



بازدید : 11608
نویسنده : آرش حسین زاده

 

 

Score! World Goals بازی فوتبال بسیار جذاب با گرافیک فوق العاده ای است که  امتیاز بسیار بالایی  دارد. این بازی شما را ساعت ها سرگرم خود می کند. گیم پلی بسیار عالی و زیاد، گرافیک و صداهای جدید خیره کننده، لیگ ها و تیم های مختلف، سختی های مختلف و بسیاری دیگر از ویژگی های این بازی جذاب می باشد.

 

 


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی بسیار زیبا فوتبال Score! World Goals v2 , 3 mod برای اندروید ( نسخه پول بی نهایت) ,



بازدید : 1509
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی Traffic Racer یکی از بازی های جالب در سبک اتومبیل‌رانی است و در آن شما باید تلاش کنید در بزرگ‌ راههای شلوغ با لایی کشیدن از بین ماشین‌ها، هرچه می‌توانید سریعتر حرکت کنید و امتیاز بیشتری بدست آورید.همچنین رانندگی در جاده دوطرفه و در جهت مخالف امتیاز و پول نقد بیشتری را نسیب شما میکند. در این بازی با کسب امتیاز می‌توانید از فروشگاه ماشین خود را ارتقا دهید یا حتی ماشین‌های بهتر و با قابلیت‌های بیشتر بخرید. گرافیک ۳D ,  هفده نوع ماشین , ۴ محیط مختلف ( حومه شهر، صحرا، پوشیده از برف و شب شهرستان ) , ۴ حالت بازی و… از ویژگیهای کلیدی این بازی میباشند. این بازی در گوگل پلی امتیاز ۴.۷ از ۵ را دارد.

1


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی رانندگی در ترافیک Traffic Racer v1 , 87 + پول بینهایت برای اندروید ,



جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas- آیفون
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 1029
نویسنده : آرش حسین زاده

جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas

| دانلود بازی جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas برای آیفون |

| دانلود بازی جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas با لینک مستقیم |

 

جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas  آیفون

 

توضیحات بازی: بازی فوق العاده جذاب و محبوب جی تی ای GTA San Andreas Original که توسط کمپانی پرآوازه و مشهور Rockstar در سال ۲۰۰۵ برای PC منتشر شد ، این بازی شروع یک شگفتی برای نسخه ی بعدی یعنی GTA IV بود، پس از نسخه ی GTA Vice City این نسخه سروصدای بسیار زیادی به پا کرد و کمپانی قدرتمتد Rockstar با انتشار GTA IV طرفدار بیشماری پیدا کرد و در آنجا بود که تمام رقبای خود را کنار زد. گرچه تاکنون بازی به زیبایی و هیجانی سری نسخه های GTA منتشر نشده اما می توان گفت که سری نسخه های این بازی همیشه با تغییران بسیار چشم گیری همراه بوده و این مسئله یکی از رمزهای موفقیت این بازی است. قهرمانان جدید ، دوستان جدید ، قوانین جدید همگی از تغییرات این نسخه هستند.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: جی‌تی‌ای سان اندرس | GTA San Andreas- آیفون ,



بازی جی تی ای | GTA: Vice city – آندروید و آیفون
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 812
نویسنده : آرش حسین زاده

بازی جی تی ای  | GTA :Vice city – آندروید و آیفون

| دانلود بازی بازی جی تی ای  | GTA :Vice city برای آندروید و آیفون با لینک مستقیم |

 

بازی جی تی ای | GTA: Vice city   آندروید و آیفون

 

توضیحات بازی:کمپانی Rockstarکهنامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر PlayStation استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی موبایل خود تجربه کنید. در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید!


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: بازی جی تی ای | GTA: Vice city – آندروید و آیفون ,



دانلود بازی پو Pou نسخه فارسی برای اندروید
نوشته شده در یک شنبه 26 مرداد 1393
بازدید : 752
نویسنده : آرش حسین زاده

نسخه Persian Pou

 

Pou نام بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. این بازی در گوگل پلی در مدتی کوتاه توانست امتیاز 4.7 از 5 را به خود اختصاص دهد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد. این بازی در حال حاضر بیش از 500.000.000 بار در گوگل پلی دانلود و نصب شده است

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید. در نسخه فارسی امکانات بسیاری از جمله موبایل, ماشین و خوراکی های ایرانی افزوده شده است.


:: موضوعات مرتبط: موبایل اندروید , بازی اندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی پو Pou نسخه فارسی برای اندروید ,



ارتباط با ما
نوشته شده در جمعه 24 مرداد 1389
بازدید : 653
نویسنده : آرش حسین زاده

برای ارتباط با ما  ونظر خود درباره سایت می توانید از ایمیل ما استفاده کنید اگر بازی یا برنامه ی جدیدی می خواهید می توانید برای ما ارسال کنید

ایمیل سایت:info.downloadtop30@gmail.com

 


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار امنیتی , مسنجر , گرافیک , مالتی مدیا , موبایل اندروید , بازی اندروید , بازی کامپیوتر , بازی کنسول , psp , دانستنیها , ساخت وساز , زندگی نامه , ایا می دانید , در مورد...چی می دانید , فوتبال , کلیپ , بازی ها و نتایج , لیگ ها , جام حذفی ایران 1393-1392 , اسطوره ها , ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد